OMG

Fredagen var kalas dag för herr Tompa.. familjen kom på besök o Anna (aka glassAnna) lagade en underbart god middag, massor av tack!!  Va myspys o ha dig "hemma" igen ;)

I  lördags hade vi överraskningsfest för min lilla 25 åring, de blev trevligt o lyckat när herrn äntligen behagade att komma , va fan vi skulle ju på bio hahaha ;) många fina gifts fick Tompa också, han har tur han hehe...
Fick en känsla efter lite bloggsnack på kvällen  att jag är nog en otroligt tråkig bloggare (om jag ens kan kalla mig de) eftersom jag never ever uppdaterar.  Det är rätt sjukt, jag tycker att de bloggar jag följer suger när de inte uppdateras, va i helvete tycker då de få läsare jag har kvar då om min blogg,, för fan Lina...

Men iaf en ny blogg att inspektera fick jag under kvällen :)

Söndagen tilbringades i Svedala hos systra min, superduper god middag blev det med.. Inte den där dagen efter pizzan inte, utan kylling sås o potatis :) 
Fick fina saker, från från familjens Usa tripp...
Familjen kom hem i onsdags o våra döttrar har under dessa dagar fått otroligt söta o fina saker.. O vi har oxå blivit  bortkämda vi :) Tusen tack familjen för allt!
Skönt att ni e hemma igen !!

Ida har börjat käka pureer, o tycker detta är fantastiskt gott...Efterätterna e kanske inte damens favoriter men de funkar :)  Linnéa är fortf en supertjej som är glad för lillsyrran, de dansas o sjungs för fulla muggar & lilla Ida älskar det o skrattar hjärtligt när storasyster "showar"...
Man märker nu att det finns ju inget underbarare än syskon, dock kan de bli liiiiite ivrigt ibland som idag när Ida låg och sov så sött i vår säng,
Linnéa : Mamma jag e så trööött jag måste vila lite,,
Jag: klart gumman men smyg nu upp i sängen så du inte väcker Ida..
Linnéa: Ja mamma..
ca 3 min senare hör jag
Tom: Älskling kom hit...

 o så hör jag världens underbaraste hjärtligaste skratt från 2 töser... Då har Linnéa självklart väckt Ida o ligger o pladdrar på o skrattar o Ida hänger på o skrattar o "pratar",,  Varför har man inte kameran/videokameran redo vid sådana tillfällen???

Jag skulle kunna blogga på hur mycket som helst ikväll känner jag men det hade mest blivit skit o långrandigt att läsa, så jag lägger ner för idag.. och kanske kanske jag dyker upp redan imorgon ;) 

Sweet Deams

So Long ......





 

Kommentarer
Postat av: Tess

Myspys...Ja dessa goa små tjejer...Kan se de framför mig ler...Hälsa o Gratta gubben i efterskott

Kramisar

2009-03-23 @ 23:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0