Hej Världen!

Då va jag tillbaka igen hehe...Mina prinsessor ligger o sussar sött nu...Idas näsa har börjat rinna igen,ögonen klibbar o litet hostigt är det så de e bombadering av medicin nu så jag kan hålla förkylningen "nere"...
Annars knallar livet på..
Va på öppna förskolan i fredags vilket var uppskattat, fortsatte leken hemma hos oss efteråt med lilla Felicia! Helgen har varit lugn med filmtittande o avkoppling...

Imorgon är det en jobbig dag, men den tar man sig väl igenom med..har ju flickorna :)
Mer om det kommer kanske i senare inlägg om jag orkar....Tack min familj o mina vänner för att ni finns !

Idag har jag haft besök hela dagen, trevlligt värre =)
Skönt så tankarna  får hålla sig borta ett tag iaf ....

Nej nu ska jag ta en dusch o koppla av en stund, sen blir det sooooova =)

Kram o gonatt på er









Kommentarer
Postat av: carina

hej vännen..

Vad händer imorgon som är så jobbigt? hoppas inget allvarligt.. Kramar

2009-03-31 @ 01:32:03
Postat av: ingrid

Kul att ni är tillbaka igen... jag besöker er lite då och då och läser om vad som händer i ert liv. Trevligt värre. Hoppas du fick en god natts sömn oh att du tog igenom den jobbiga dagen.Kram Ingrid

2009-03-31 @ 09:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0