Jaaaaa de e sant!!

Det är faktiskt sant,Lina uppdaterar bloggen :D!!

Jag borde eg inte ha ngn blogg orkar för fasen aldrig skriva ju,, o hur kul e det? 
Ja jul o nyår har ju passerat för ett bra tag sedan, o de va lugnt o stillsamt :D   Lyckades minsann med o få ihop en 3 rätters till nyår, dock orkade vi bara 2 av dom haha...  Emil tog sina efterlängtade familjefoto på oss o hur bra blev dom hahahaha,, nej nej de SKA göras om så e det bara!!

Året har väl inte börjat på bästa sätt,, sjukdomar o sjukhusvistelse!! För vår allra minsta familjemedlem ,, vår älskade Ida visade sig ha fått lunginflammation o vi blev inlagda på infektionen i Lund,, de va fruktansvärt jobbiga dagar, o saken va ju inte bättre av att prinsessan hemma hade hög feber o öron+ögoninflammation..Så Tom va hemma med sjukt barn o jag på sjukan med sjukt barn..
 Men nu , nu äntligen är vi friska här o Tom har återgått till jobb efter sjukt lång ledighet o jag ska nu börja få lite vardag med Ida här hemma,, imorgon blir första dagen sen Ida föddes som vi är helt själv hemma!!

Dagarna senaste tiden har bestätt av storfamiljmys, ja jag kan väl kalla oss det, är man inte de  när man äter middag ihop var o varannan dag o allmänt umgås o har de trevligt =)  Jag tycker de är supermysigt iaf.. oj hmm nu undrar alla vem är denna stora familj ja den består av 2 st mammor o 2 st pappor o 3 st barn... (Fam. Felicia & vår familj)

A va fan jag vet inte överhuvudtaget vad jag ska blogga om  :O

Vad vill ni veta,, nu ger jag er en chans än en gång att fråga saker eller berätta vad ni vill jag ska blogga om så ska jag bli bättre på de här med bloggning!!
DET LOVAR JAG ER =)

Kramar o natti



Kommentarer
Postat av: carina

jag tycker jättemycket om att läsa dina inlägg. Så jag tycker absolut att du ska fortsätta.. :)kram

2009-01-20 @ 08:23:49
Postat av: sandra

OMG hon har bloggat.. OMG.. ;)

Du får berätta var Linnea tycker om att vara storasyster, om den härliga trotsen... :):) Jag borde med blogga, iii orka!

2009-01-20 @ 10:09:19
URL: http://www.uberknas.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0