fm- kaffe

Ja då sitter man här med kaffet o vet inte vad jag ska göra...
Ida är i sin älskade babysitter o är så nöjd, o jag skulle iofs behöva städa lite, men de får vi ta sen =),, Manen har lovat ta diskmaskinen när han kommer hem.. Skönt!!


Ikväll är det dags för mig att börjar röra på fläsket..Jag ska börja träna igen *ehh ja*  haha... Så ikväll får pappa egentid med sina sessor :p ...O jag ska INTE ha ngn tele med mig haha!!!    

Linnéa studsade som vanligt iväg till dagis imorse..
Jag & Ida njöt oss extra länge idag, Fick vakna o gå upp till doften av nylagat kaffe!! mmmm  

Igår var familjen förbi en runda o tanken var att barnen skulle leka lite, men alltid samma visa nej nej dom leker inte men man får höra fr att Linnéa kommer fr dagis att hon ska leka med Peliz (läs felicia)..  fast jag ska inte säga så för vips så leker dom döfint på rummet,, eller hittar på hyss! Linnéa är glad för att leka Wrestling med stackars Peliz.. men de brukar sluta med att de ligger o pussas o kramas, o de e skönt de iofs istället för tårar o skrik!!

Ja dessa små liv, Nea har stort projekt nu.. hon har fått förklarat för sig att efter sommarn ska hon börja på  stora avd på dagis med dom stoooora barnen, o hon tjatar om det o tycker det ska bli skoj :P haha käre tid de e ju flera månader kvar haha, men fan tiden går så snabbt!!
Jag kan inte fatta att Lilla Nea ska bli 3 år,, fattar ni 3 ÅR???!!! ja det är ju ett tag dit med iofs men ändå.... O imorgon är det 3 mån sedan Ida föddes,, sjukt....3 månader lilla tjejen =)  






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0