utmaning

När du har läst detta är DU utmanad! DIG:

 1. Hur lång är du ? 174 cm
2. Vad vill du bli när du bli stor? Oj är jag inte redan det,, hehe
3. Vad pluggar du ? Inte något
4. Har du långt hår ? Nyligen klippt av mitt lååånga hår till ca axellångt :p
5. Vilken hårfärg har du ? för tillfället brunt
 6. Sminkar du dig ? Jadå
 7. Har du haft sex senaste månaden? jepp
8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu ? Rosa trosor o svart Bh
9. Har du kysst någon idag ? ne pojken e ju på jobb ännu :(

FAMILJ:
1. Bor dina föräldrar ihop ? Ja
2. Vem är bäst, mamma eller pappa ? ehmmmm hmm svårt lika underbara båda 2
3. Hur många syskon har du ? 4
 4. Vad är det senaste du sa till din mamma ? Hälsa alla puss på er
5. Hur många ställen har du bott på ? 5
 6. Vem i din familj stör du dig mest på? inte någon nu
7. Vilken familjemedlem är snällast ? Storasyster
 8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? hmm i söndags

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis ? Idag
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? I sommras
3. Har du kysst nån kompis ? Ja
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med ? Nej.
 5. Vem har du varit kompis med längst ? Lisa
 6. Vem känner dig bäst? Det skulle nog vara jag själv, eler hm pojkvännen
7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det ? Ja de skulle jag
 8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar ? nepp

VÅGAR DU:
 1. Skrika åt dina föräldrar ? Hahaha eh ja
2. Klä dig annorlunda? hmm ibland
 3. Vara dig själv ? japp
4. Visa dig i bikini/badbyxor ? Ja
 5. Fisa inför din pojk/flickvän ? Japp
6. Pierca dig ? har jag redan testat
7. Ha sex på offentlig plats ? jajamensan
8. Vara omogen ? Ja ibland så, har ju barn så måste ner på deras stadie ibland hehe
 9. Äta småkryp ? Ne fy faen

DIVERSE:
1. När tuggade du tuggummi senast ? o shit minns jag inte
2. När var du på semester senast ? oj, de va nog mars 06 utomlands då alltså
 3. Vilken färg är det på din tandborste ? Rosa & blå
4. Är ditt hår tråkigt ? Neee de e skitnajs nu ju
5. Vem såg dig naken senast ? Pojkvännen
6. Hur ofta duschar du? Varnnan/varje dag
7. När ska du gå och lägga dig Ikväll ? När barnen somnat o jag fått lite egentid :D


utmanad av carina

Kommentarer
Postat av: carina

du har ju pussat Ida idag =) Men i och för sig var det ju ingen kyss. :P

2009-02-18 @ 15:22:53
Postat av: Lisa

Yes!

Lina har skrivit i bloggen!!

Fortsätt med det...

Stor kram

2009-02-19 @ 15:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0