hej hallå!

Jag skäms verkligen att jag är sååå dålig på att blogga :(....
Men nu har jag iaf hittat hit igen :)

senaste tiden har bestått av ambulansfärd, och sjukhuvsistelse för andra gången för lilla Ida som bara är 4 mån... Vilken start i livet :(
Men nu är hon frisk igen o vår lilla vanliga snackemoster =)

Familjen har alla åkt till Usa men lämnade oss hemma, vilket jävla sätt hahaha... får såna najsiga sms om att dom ligger och lapar sol vid poolen otrevligt va... allt medans snön yr här .. ja inte nu då eftersom den skånska vintern är tillbaks med regn :(

PÅ lördag är det dags för återträff med högstadiet, ska bli skoj som attan :)

ne nu kallar Ida så det blev bara en kortis idag .. sattan när jag väl sätter mig o bloggar hahaha

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Tess

Hejsan!!Så skönt att tjejen e frisk nu...

Vilket sätt o lämna er hemma..ler

Hoppas vi ses snart



Kramisar

Tess

2009-02-24 @ 01:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0