Jag & min partner!!!

Vad heter ni?  Lina o Tom

Hur träffades ni?  På jobb, körde på samma åkeri utan att veta det,, så vid en sthlms körning skulle jag plocka upp en kollega på vägen ner till Skåne, o det var Tom o på den vägen är det..

Hur länge har ni varit tillsammans? Snart 6 år

Är ni förlovade? Ja.

Bor ni ihop? Japp

Har ni barn? Linnéa 2½ år och Ida 7 v

Har båda körkort? Ja

Kommer du ihåg er första kyss? Ja det var i en lastbil hehe

Vem sa "Jag älskar dig" först?  Tom

 Vem är äldst? Jag

Vilka stjärntecken är ni? Jag är jungfru och Tom är fisk

Vem fyller först på året? Tom

Vem är längst? Tom 1 cm haha

Vem sjunger bäst? Hmmm ingen eller Tom tycker nog han sjunger jäkligt bra hahaha

 Håller ni i handen på stan? Det händer..men oftast har vi en barnvagn o köra eller ett litet yrväder o hålla koll på ;)

 Kände ni varann innan ni blev ihop? Nope

 Vad har ni gemensamt? Hmm, svårt... Så jag gör det enkelt istället. Linnéa & Ida 

Blev du kär i första ögonkastet? Nja, men nyfiken

 Har ni någon speciell låt? hmm bosson ligger väl oss varmt om hjärtat, men det är många låtar som e speciella för oss

Har ni några "fri kort"? Jag: Brad Pitt   Tom:Jennifer Aniston

Har ni stora framtidsplaner? Ja

Har ni gråtit i varandras armar? Det har hänt.

 Har ni varit utomlands tillammans? Usa, diverse länder runt om Sverige

Vilket är ert bästa minne? Barnens födelser

Vem lagar bäst mat?  Det får väl bli jag då eftersom Tom knappt kan koka ett ägg..:)

Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Olika, men mest Internettande o lite tv-tittande o gull med barnen eller umgås med vänner

 Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Hmm är väl kanske lite kass på det men Tom är bättre på det,, iaf innan jobb o puss inför natten är viktiga :)

 Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? ca 40 mil, så ja det var en bit..

Blir du lätt svartsjuk? *ingen kommentar*

Ringer eller SMS:ar ni mest? Jag sms:ar gärna,, o Tom ringer...så det är nog hugget som stucket :P

Brukar nån av er prata i sömnen? Innan gjorde jag det ganska mycket vet inte hur det är nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0