OMG

Kanske dags o göra ett litet livstecken här då :)

Allt rullar på här hemma o barnen mår bra,,  Ida växer så det knakar o Linnéa e busigare än vanligt...

Idag är det bm besök för min del uschamejj :(... Ska iofs bli intressant o se förlossningsjournalen, den lär inte va lång :).Men så är det den underbara undersökningen, tycker det är så grymt jobbigt o lägga sig där, med sitt allra heligaste blottat, känner mig så utlämnad på ngt vis, tror många flickor håller med mig! Men när det väl är gjort så är det ju skönt...

Annars idag så blir det kalas för min systerdotter... o så ska vi klämma in en shoppingrunda också!

Lilla Ida ler för fullt nu o börja göra små ljud, såå lovley!!! Linnéa gör osckå mer o mer ljud haha.. Ne de e underbart med 2 änglar!!
Vi är så lyckligt lottade att just dessa 2 underbaringar har kommit till oss :)


Mamma & Pappa Älskar Er!!!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Najs med blogg!



Och... fina foto! ;)



2008-12-15 @ 19:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0