2008-12-18

Då var Torsdagen nästan slut då....

Flickorna sover gott o vi sitter o internettar oss ...vilken grej va??!
När man har lite "vuxentid" ja då sätter man sig vid datorn :O....

Idag har varit en lugn dag, Tom började morgonen med att shoppa frukost o sen efter ett tag bar det iväg på promenad för familjen, vi gick till dagis o hämtade foton,, eller foto ska jag väl skriva, då vår lilla Linnéa inte behagade att vara med på enskilt foto. TYPISKT!!! Så för vår del blev det bara gruppfoto...Tack o lov har vi vår privata fotograf som ska få föreviga vår 2 åring haha..

Tusen tack Sandra för att du e så underbar o tar så mycket fina & underbara foton på våra barn, det är guld värt!!  DU är guld värd =)

På vägen hem blev det lek & bus på lekplats, medans lillasyster sov gott i vagnen... Väl hemma tog jag tag i köket som behövde en ytlig städning, skura spis o fixa disk...Klapp på axlen för mig =)
Barnen har fått sig en kvällsbadning, så nu luktar dom gott igen haha, Linnéa har riktigt lyxat till det idag med dusch imorse o bad ikväll,,, den lilla njutaren hahaha


Morgondagen bjuder nog på lite besök av Anna med son o på aftonen ska Tom hjälpa Emil med pippishopping...
Ska även ta oss till babyland o hitta en liten napp då mina bröst håller på o suttas i sönder på kvällarna av Ida..Hon vil inte ta de "vanliga" små napparna utan klöks enormt av dom så nu ska de införskaffas olika modeller på nappar o se om det finns nägon som passar damen =) *håller tummarna*  

Nu tror jag att jag ska hoppa ner i sängen o se på transporter 3, får se hur lång tid det tar innan jag somnar...

Så än en gång godnatt alla läsare
 Kram







Kommentarer
Postat av: carina

Synd att hon klöks av de.. INte bra.. Hoppas ni hittar en napp imorgon. =) Kram

2008-12-18 @ 23:06:00
Postat av: sandra

Jag tar så gärna foto på era flickor, eller våra rättare sagt :) Och det är kul att ni gillar fotona, och att jag får fotografera dom ! Ses imorgon :)

2008-12-18 @ 23:33:32
URL: http://www.uberknas.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0