081230

Julen har passert... Julafton firades hos min ena syster!! Massor med god mat o trevligt sällskap.. Tomten kom oxå o Linnéa var rädd såklart :(, förra året va hon ett riktigt fan av tomten men i år va hon väldigt avvaktande! Massor med julklappar blev det, o t om vi hade visst vart snälla o fick klappar vi med :)

Juldagen var vi en runda hos mamma som bjöd på god middag, broren med flickvän o barn kom oxå!  Alltid lika trevlig o träffa dom !

Sen har det vart mys mys o lite mys till!! 
Såklart har jag lyckats ta mig ut på rean lite oxå..

Vår lilla prinsessa har dratt på sig ännu en förkylning o natten till lördag var ett helvete jag vågade knappt somna, så de va in till banakuten på lördagen och kolla hennes  syresättning! Tack o lov  va den bra o vi fick gå hem med  nezeril o renässans! Jag som bombat lilla näsan på henne med bröstmjölk, men detta va fan så mycket effektivare måste jag säga!
Jag e så feg när det gäller mediciner är inte glad att ge mina barn det, men måste man så måste man o det har ju hjälpt =)

Imorgon är det då nyårsafton om de föbigått någon :P

Blir lugnt firande hemma med Emil & Felicia ,, äta lite gott o ha det trevligt!  

Detta året har varit händelserikt på många sätt men det absolut största var ju att vi välsignades med ännu en prinsessa , vår lilla Ida kom till världen!!!!   

*Tack för at ni berikar mitt liv med så mycket kärlek mina underbara döttrar*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0