081223

Dagen före Julafton, även kallad lille julafton...
Ja det är idag det o jag rensar Linnéas rum på leksaker, käre tid vad saker hon har, men nu e det dags o rensa bort bebis leksaker känns det som haha,, det åker ner i källaren tills Ida har åldern inne...

Idag ska vara en mysig dag, men än sålänge känns det inte så,, kommer väl ikväll hoppas jag..
ikväll ska vi till Pilla & Konrad o fira lite jul,, det ska iaf bli mysigt =)

Nu sitter mina små änglar här på golvet lilla Ida i sin baysitter o storasyster Linnéa brevid =) dom e så underbara mina töser!!
Jag som va så rädd att jag aldrig skulle kunna älska någon så som jag älskar Linnéa, men den känslan blev som bortblåst första gången jag träffade Ida,, finns inga ord i hela världen som kan beskriva min kärlek till dessa underverk..  Mina perfekta flickor =)

nej nu blev jag ju lite sentimental här känner jag...kan behövas ibland det med , för det är väl det som julen också handlar om..... kärlek...


Julafton imorgon då (jisses vad jag hoppar mellan olika ämnen) ska firas i Klågerup hos systern! Ska bli mysigt,, gran o klappar o barn haha..
Här hemma ska jag försöka mig på att fixa en julskinka hur nu det ska gå :O...hur det ska hinnas,,

Nehej nu ska jag ta o pussa mina töser lite =)  O skita i allt annat!! Det är visst så det ska vara

Vilket flummigt inlägg detta blev men skitsamma.........

GOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0