081219

Godafton!!

Idag har lilla familjen vart på uyfärd till the big city Malmö, Fy faaan säger jag.. både jag & Tom blir rent stressade i kroppen av denna stad!! Tacka vet vi landet=Staffanstorp, men ibland måste ju även vi vidga våra vyer o få shoppa lite annat än i mataffärerna  här haha

Det blev iaf babyland o NAPP till Ida som hon tar *jippieee* skönt o kunna stilla sugbehovet en aning iaf =).. Va förbi min krassliga vän Lisa, stackarn.. det bjöds på kaffe o vi fick matat Ida o ren blöja inför fortsatt resa in mot djupare delar av Malmö,, dvs city haha...
Fick fixat Jacobs julklapp iaf, skönt det..

Det hela avslutades med en onyttig måltid på Burger King, men oo va gott det var!

Väl hemma kom familjen E & S förbi o herrarna åkte till Lunda stad för pippi shopping *herregud*,, ajja det gick bra iaf!

Imorgon kommer vi att avlämna vår stora tös hos mormor & morfar för ytterligare lite shopping,, usch ut o trängas o slåss med alla andra fjantar.....
Men det e smällar man får ta när man är så dum år efter år o ger sig ut i sista minuten, att jag aldrig lär mig =(

Nej nu måste jag lägga mig i sängen o ladda batterierna inför morgondagen ,,
Shit låter som jag ska upp i världens boxningsmatch eller nått haha..

Kram o godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0